Tuesday, October 12, 2010

10 hb 10 Dua ribu 10 ~ aku di tinggalkan~

6 tahun lalu...
aku dengan beraninya meluahkan perasaan kepada seseorang..
menyulam cinta..
lamanya kitaorang bercinta..
bila nak kawin ni..
haha..




tapi pada tahun ini..
seseorang yang istimewa itu.....
mahu terbang pergi..
agak jauh dari aku..
huhu.. sedihnya...





namun.. dengan ada nya kemudahan2 di zaman IT sekarang ni.. jarak bukan lagi menjadi masalah sebuah perhubungan..
lagi pun dari hasil perbincangan kami berdua..
memang kami tiada masalah dengan jarak..
memang agak berat untuk lepaskan dia pergi.. tetapi.. memandangkan itu yang dia nak..aku seharusnya memberikan sepenuh sokongan dan semangat..





kepada dia...

selamat terbang ke sabah.. kerja rajin2 tau.. balik cepat2.. nanti bawak saya ke sana sekali..

kamu yang terbang pergi.. tetap meninggalkan kenangan untuk dikenangi.. saya akan tetap kekal utuh dengan kamu seperti mana kita 6 tahun yang lalu..malah.. mungkin lebih baik lagi..



saya tidak mahu menghantar kamu pergi dengan tangisan. tapi saya mahu mengahantar kamu dengan senyuman.. supaya kamu akan merindui senyuman itu dan tidak akan pernah lupakan saya..

2 comments:

yatiHanuni said...

akak... sedeyh entry ceni... isk!
kawen cepat.....

aimi nadiah said...

haha.. ms mula tau dia nk pergi je sedih.. skrg dh x sedih.. kena semangat.. sbb itu yang dia nak.. jd kena bg semangat .."w'pun diri sendiri x semangat"..

yaa baik.. akan kawin cepat.. 2012.. hehe..