Monday, October 25, 2010

my ex senior yang menggatal..

suatu hari.. aku jalan2 ngan ma.. huhu.. dah besar2 pun jalan ngan mak lagi.. "kawan2 ramai dah kawin.. huhu.."

singgahla kat satu stall tu..
borak2 ngan sorang salesgirl kat situ..

terdengar suara sorang guy..
duk sibuk mempropose sorang awek yg keje kat stall tu..
aku pun toleh la kat suara lelaki tu.. macam familiar je suara..
alih2.. rupa2nya bekas senior aku yang masih xberubah ngan perangai lama dia yang suka menggatal..

dalam ati aku.. tak berubah lagi rupanya perangai senior aku ni.. dari skolah lagi suka mengorat..zaman skolah pun dah ditinggalkan 7-8 tahun.. perangai dia dulu lps dah dpt ngorat sorang, dia ngorat org lain plak.. kitaorg junior2 ni mmg dah maklum sangat ngn perangai dia ni..

nak je aku meringan kan mulut nie memberitahu.. "jgn la caya dia.. dia ni mmg pantang tgk perempuan dahi licin.."

2 comments:

Hayati Hanuni Halin said...

mmg ada spesis laki mcm tu...... gatal tah pape.
hahahahha

aimi nadiah said...

spesis yg perlu dihapuskan.. haha..