Tuesday, November 23, 2010

sebuah kelahiran..

nie post perasan.. 23rd nov.. my besday..
thanks kpd ma kerana lahirkan rohaiminadiah osman..
sempena kelahiran nie.. nak citer sket cerita disebalik kelahiran ini..


masa tu ma kata baru abih citer P ramlee kat TV..
ma mula sakit2 perut..
ma bgtau abah yang ma sakit perut nak bersalin..
abah kata tggu kejap sebab abah nak solat sunat hajat dulu..
ma cuba tggu abah solat sunat dulu...
tapi abah mmg solat lama..
nak ambik air wudhu lagi..
ma dah tak tahan sakit dah..
ma pun jalan kaki pergi hospital..
kebetulan masa tu hospital depan umah..
seberang jalan jer..
sampai kat hospital..
terus kena sorong..
masuk dewan..
kemudian..

keluar la si cantik rupawan ini pada jam 12:09 mlm.. "ni apa yang tertulis kat surat beranak.. ma x citer yang aku puteri nie kuar kul berapa.."

alhamdulillah.. aku selamat.. sebelum aku dilahirkan.. tak tahu tahun berapa.. aku ada arwah abang.. meninggal masa mak aku lahirkan dia.. syukur Tuhan selamatkan aku.. lahirkan aku dengan sempurna..

adoi.. rs nk nangis la plak..
terima kasih untuk ma and abah..
tanpa kamu.. siapalah saya..
tanpa doa ma dan abah.. saya tak mungkin akan jadi insan yang berguna seperti hari ini..
semoga Tuhan memberkati kamu berdua..
memberikan darjat yang tinggi kepada kamu.. amin... amin.. amin..

ok kawan2 sekalian.. jgn lawan ckp mak.. mak segala2nya tau..
tanpa mak dan ayah.. kita tak kan ada di sini.. tak kenal warna-warni dunia yang indah ni..

2 comments:

4f said...

owh, hr lahir kamu rupanya ye hr ni..
Selamat Hari Lahir Aimi, moga sentiasa dlm lindungan rahmatNya ^^

dah beso pnjg rupenye anak dara manis ni,hee ;)

aimi nadiah said...

haha.. mekasih2.. sy mmg manis.. haha..