Sunday, December 19, 2010

sambung lagi?


saya nie memang minat sangat dengan buku..

semalam sempat keluar..

seperti biasa kedai buku mesti dituju..

dari jauh dah ternampak buku yang dicari..

karya baru novelis kegemaran saya..

ramlee awang mursyid..

tajuk "rayyan fantasi"

beli buku nie sebenanrnya masa kuar jalan2 ngn si FH yg balik semenanjung... sgt seronok dia balik cini dan dapat jgk la spend masa kejap..
ok2..bukan nak citer pasal si FH..



mcm biasa kat belakang novel ade sesi temuramah ngan penulis.. mata pantas mencari bait2 yang nak dicari... cari ape?

saya mencari next buku yang akan ramlee awang mursyid nie tulis..

tapi agak kecewa...

bila dia kata dia nak buat cerita yang ada kaitan dengan novel sebelum2 nie.. kira mcm novel bersiri la.. sbb dia ade kata.. "hijab sang pencinta" adalah novel last mengenai laksaman sunan, tapi selepas tu ade plak dia buta next novel.. tajuk, "cinta sufi"..

nanti dia nak publish "sutera bidadari.."

ish .. saya dah mula bosan dengan novel2 bersiri nie.. alahai..


tapi bila dah minat.. msti nak baca jugak kan..
sebahagian buku2 yang ditulis oleh ramlee awang mursyid.. sebahagian nya juga telah saya baca..
sangat best okay.. x caya cuba baca.. tapi klu anda jenis yang suka novel cintan yg nangis2.. nie karya nie tidak sesuai utk anda.. tapi klu anda jenis yang mahu sesuatu yang fresh, otak berfikir dengan pantas dan laju, bacalah buku beliau... novel2 dia lengkap.. ade unsut agama, kehidupan, mistik, kekeluargaan..

No comments: