Tuesday, February 15, 2011

chat within group..

pernah jadi group member utk mana group kat fb?
baru2 nie saya ada creat group utk kawan2 sekolah menengah sm batch..
bila dah kumpul ramai2 kat situ..
 ish..
mcm2 topik.. mcm2 kenangan.. semua nya muncul...
tapi yang best.. CHAT WITHIN GROUP.. 


Chat x ingat dunia.. smpai klu chat org lain mmg macam pandang x pandang je.. duk fokus kat group tu..
lamanya x jumpe member2.. dekat 9 thanun kut.. tu klu yang sm2 skolah smpai SPM.. yang skolah smpai form 3.. lagi la lama x jumpe..


untuk rakan2 blogger yang belum jumpa kawan2 lama.. cuba la create group atau join group sekolah masing2.. manatau bleh jumpa ramai kawan2 zaman sekolah dulu..
kwn2 sama2 belaja.. sama2 men..
sama2 masuk makmal.. atau mungkin sam2 ponteng..
hehe..




p/s:topik borak biasa nye.. bila nak kawin.. aduh la.. bila xtau nak kawin..

6 comments:

sekamar rindu said...

salam..

tak pernah...:)

Cik Ezy said...

prnh la join group2 ni..
mule2 create je aktif pastu dh lame sunyi sepi jdknye,..
masing2 jrng online fb.. huhu

Mat Ganu said...

a'ha, ade gak group cm nie...hehehe

aimi nadiah said...

sekamar ridnu.. slmt mencuba..

aimi nadiah said...

ezy.. jgn la jd mcm tu kt group skolah sy nie..

aimi nadiah said...

ganu.. skolah mn?