Friday, October 29, 2010

cincin



jalan2 ngan ma ke kedai emas.. ma nak gi betulkan gelang dia.. aku bodek2 la ngan ma.. "ma.. nak cincin.."

hehe..

smpai kat kedai ma suruh aku pilih cincin.. tapi kat kedai tu ade dua bentuk je cincin yang sesuai ngan jari manis aku..hukhuk.. satu muat jari manis tangan kanan, satu lagi muat jari manis tangan kiri.. mmg xde pilihan!!!!!!!
dulu2 masa belajar kawan aku slalu cakap.. "nanti kalau kau nak kawin ker tunang ker.. mesti xde cincin saiz jari ko.. kena tempah.. kesian kat future husband kau.. dapat isteri yang jari kurus.."
aku rasa.. mulut kawan aku tu mmg masin arr..
macam akan betul je apa yang dia akap.. kesian kat future husband aku.. haha..
utk future husband : selamat menyusahkan diri cari cincin utk syg yer...
bleh ker pesan mcm nie..? haha.. pesan mcm la nak kawin tahun nie..

2 comments:

bellafarhan said...

size brp? 11 ker? ada tp terhad....

aimi nadiah said...

7.. hhehe.. nk tlong beli ker?