Wednesday, November 3, 2010

Kejutan ketika berniaga..

td ms aku tgh berniaga tetiba bunyi meletup.. terkjut jgk.. makcik kat gerai sebelah pun terkejut..
mak cik kat meja sebelah suruh aku mencari punca bunyi meletup la.. bunyi tu macam dari bawah meja gerai aku.. aku pun dah separa cuak la.. lepas bunyi tu plak di ikuti bau busuk..

aku pun dah cuak dah.. makcik meja sebelah suruh aku cari jgk.. dia ckp maam bau telur busuk..
dia pun cerita la pasal ada org yang guna telur utk sihir2 ni.. jeles psl berniaga xpe lagi.. yang buat aku separa cuak lagi bila makcik tu cakap kut2 ade org yang suka aku tapi aku x layan mandrem aku.. aku dah makin cuak.. sbb ramai jgk yang bukan nak membeli.. jual minyak ramai.. adik yang jual sekali ngan makcik tu pun suruh aku baca ayat2 Quran sket masa cari.. cari2 punya cari.. MMG aku jumper telur ayam pecah bwh meja..
okay stop.. aku xnak citer lebih2.. aku xtak nak pikir bukan2...

Allah tu Maha Kuasa.. jauhkan aku dari segala kejahatan manusia, iblis dan syaitan.. Amin..

2 comments:

hiro said...

tjuk header cntik..hi

aimi nadiah said...

mekasih2.. hehe.. :D