Thursday, January 20, 2011

player ker?

seorang kawan bertanya.. "ko dengan budak tu lagi ker..?"
"a'ah.. knp?" soalku kembali..
"pahtu np aku tgk ko mcm nk cari yang lain je kat fb.." jawab kawan yg bertanye..


tu satu situasi.. situasi yang lain plak..


"aimi.. ____ (sila isi tempat kosong) tu saper?"
"Future husband.. haha.. knp tanyer..?" siap gelak2 lagi aku jwb.. terasa mcm gatal jwb macam tu..
"owh.. patut laa aku nampak ___________ selalu komen kat fb ko.."


pertayaan dan kenyataan kawan2 saya yang sangat kontra..
situasi pertama.. mugkin kawan saya tengok saya ramah sangat kut serta ramai berkawan.. tu kawan2 sekolah.. kawan2 yang rapat.. masa kat uia tak berkawan sangat dengan lelaki..


situasi kedua.. saya rasa dia tak tau kut pasal si FH nie.. sebab saya nie jenis jarang bercerita.. jadi memang tak ramai la yang tahu..


kawan2 jangan risau yer.. umur sekarang pun dah 26..  kalau kira ikut bulan 25 thn.. nak jgk muda kan.... 
rasa nya umur ni  tak sesuai untuk putus cinta kut.. sebab umur ni umur patut fikir pasal kawin...


umur ni pun tak sesuai cari yang lain kut.. umur ni untuk mengenali untuk berpindah ke alam permulaan untuk hidup bersama.. doakan ye kawan..


 yaa.. saya tahu saya ramai kawan.. terima kasih untuk peringatan2 itu.. jangan la hati ini berpaling arah..
saya tahu saya cantik, comel, ceria.. sebab tu ramai nak try ngorat.. haha.. gatal lagi bunyi di situ.. FH sila jaga saya dengan baik ye.. 

No comments: