Sunday, February 6, 2011

kekasih separuh masa?


saya gerammmmm teramat sgt kat kaum adam yg main kayu 3,4,5 nie.. dah ader awek tp, duk tergedikss cr yg len.. dah ade awek tu buat lar cara ade awek. nie duk sibuk nak ngorat yg ln..
pernah saya tanyer kat sorng mamat nie..
why lelaki slalu ade awek@ gf ramai.. reason dia yg buat saya panas hati ialah alla.. lelaki mmg nak awek yg perfect.. so, klu tak jumper yg perfect n serasi tu lg tu duk cari"
geramm betul.. dah tu lepas je lar awek dia klu dah tau x serasi n x perfect.

yg buat lg geramm bila prmpuan yg dia ngorat tu awek org jgk..pahtu pakat jadi couple separuh masa..


saya pernah dioffer oleh kawan, dia nak jadi kekasih separuh masa saya.. hoho.. ape kes.. mentang2 dia tahu my FH duk jauh dari diri ini.. senang2 dia offer mcm tu.. nak pulak kan dia jadi part time lover nie..
ade jgk orang yang mcm tu kan dunia nie kan..
 ingat cinta nie cam lagu "separuh masa" yg delima nyanyi tu ker?

teringat ayat sorng kawan "prmpuan nie kena ader 3 bf pd masa yg sama, so, bila dah kena tgl sekurang2 nyer ade lg 2 org bf.."
bgs jgk erk suggestion dia tu.. hehe.. gulrz.. outside der! kiter buat mcm tu nak x?
hehe.. gurau jer.. be loyal ya.. setia itu harus!
tp saya rasa biasanyer kiter akn dpt pasangan yg sma perangai ngan kiter.. klu kiter nie jenis main2, akn dpt yg main2 jugak..so.. klu xnak kena main, jgn main kan org lain.. org kata hukum karma..

No comments: